Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
The product appears to have mixed reviews, with some customers satisfied with its performance, value, and functionality, especially for light-duty use, while others have experienced significant quality and reliability issues. Positive aspects include good off-road capability, decent fuel economy, and value compared to more expensive models. However, common complaints include problems with the fuel gauge, electrical components, shifting, and overall build quality, requiring repairs or modifications. The biggest concern is the lack of reliable service and support from the manufacturer, leading to frustration for those who experienced issues.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.good and bad
Would RecommendWe got this a year ago to use around the rv park and farm. There was a design flaw in the transfer case that caused an oil leak. ( gear oil) now the manufacturer has corrected the problem. These machines don't make a lot of horsepower, they aren't very fast. But they don't cost 35.000 like the Japanese models either. We haul wood, propane tanks, tools, and feed on ours and will honestly say it's worth the price, but don't expect to find a mechanic that wants to work on these in case you ha...
No troubleshooting help available
Would Not RecommendTried to call the company. NEVER get an answer. Needed help with problem not starting when brand new
Hi Leeann. Please email us at axis@hisunmotors.com with all of your contact info and your VIN number. We apologize for the inconvenience you'...

Less than 4 months old & falling apart!
Would Not RecommendFirst, the handle on the driver door broke 8 weeks after we bought it, and we can't find replacement parts. Next, the winch jammed up a week later. Two weeks after that, it failed to go into gear, because the transmission fell apart in it. We tried to take it to the location we were advised by Lowe's, they said does their factory warranty work. But when we called to take it in, they refused to look at it, as they no longer service anything this company makes, because the company never paid them ...
We apologize for the experience you received from our contracted service centers. We have placed 7 traveling teams (employees of Hisun Motors) in st...

Horrible condition
Would Not RecommendThe car should come in better condition. Everythings is out, the seat lose bolts, etc...
We apologize that your purchase has been less than ideal. Please contact us directly by calling M-F 8:30 to 5:30 CDT (844) 464-4786 or by email at ax...

Wow, can you believe...
Would Not RecommendGood grief, I really wanted one of these. They look great out in front of the Lowes store. I have been researching them, and others, and just from the reviews I decided not to get one. Read the negative reviews, there's a lot of them! And they're all the same. Loose nuts and bolts (Lowes assemblers fault), leaking fluids, problem shifting, control panel icons not working properly therefore preventing proper operation of the vehicle, such as speed, and many more common problems. I urge you to ...
Hey Kevin! We pride ourselves on all products we manufacture and we strive to provide the highest quality of standards that we can. There will always...

Show around before your purchase
Would Not Recommendhad screws and parts fall off. Have no idea where they go to. Returned it 2 weeks later for a replacement after it wouldn't stay running
Hey Ricky! We would like to apologize that you were less than satisfied with our product; however, we do provide local service centers if you experie...

Thankful I was able to return it
Would Not RecommendTransmission sounded like it was full of marbles the minute I went over 10mph. There is a reason this is so cheap.
We're sorry to hear you were less than satisfied with our product. We pride ourselves on all products we manufacture and we strive to provide the...

Decent vehicle for the price
Would RecommendThe purchase process was easy, I read mixed reviews about this machine, mostly positive but I can't give a review on the Axis 500 other than to say the construction of this vehicle seems to be pretty good and everything has initially worked.
Hello! We're very excited to hear you're enjoying your purchase. Thank you for taking the time to leave a review!
Read More

Cheap but not cheerful Zero stars
Would Not RecommendPurchased 4 months ago. Initial build quality very poor. Unit had multiple loose bolts on the frame and random additional parts in the cab. Clearly a lack of quality inspection during assembly. CVT transmission has totally failed, no forward or reverse drive. Local dealers or service repair companies not available in my area. Mobile tech not available for weeks. Still trying to get Axis to provide a return authorization code to Lowe’s so I can return the unit. Dreadful customer service from Axis...
Hello. We want to apologize for the less than satisfactory experience with your Axis UTV and would like to make things right by correcting any issues...

Fun and useful machine!
Would RecommendSo far this thing is fun and powerful. Waiting for the plow to come in to plow our drive way with it. With efi it start very easily.
Thank you for your review! We're very pleased to hear you're loving your purchase.
Read More

the price was my big incentive ,i do like it but i
Would Recommendthere was a spring that came off and i could not get it in reverse/also the fuel gage does not funtion
We're sorry to hear you were less than satisfied with our product. We pride ourselves on all products we manufacture and we strive to provide the...


Thank you for taking the time to leave your review! We love hearing from our customers regardless of the experience, but we are extra ecstatic to hea...