Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
Customers praise the blinds' beautiful, realistic faux wood appearance and well-made construction, with many noting they transform room aesthetics and provide excellent light blocking and privacy. Installation is consistently described as straightforward and requiring no professional help, with accurate measurements and perfect fit. Most reviewers consider them a worthwhile investment. Some mention short cords that complicate operation, and a few report arriving slightly short or damaged, though many find these issues acceptable. Overall, customers highly recommend the blinds for their quality and visual appeal.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.Efficient communication from start to finish.
Would RecommendInstallers polite, finished the job quickly.
Verified Purchaser
Loss os product
Delivery was way too late.
Verified Purchaser
Blinds
Love them. They look very good in my room and darkened my room good enough
From baliblinds.com
Make sure you measure correctly
Would RecommendEasy to install. Custom fit was exact!
Verified Purchaser
Bali Faux Wood Blinds
Would RecommendThe blinds look great, but the wands that came with are very cheap, and weak. One was broken, and the hooks actually come off of the wooden wand. They are not secured with glue.
Verified Purchaser
Hello: Thank you for your review. We are sorry to hear of the issues with the wands and would like to help. If you have not already reached out to...

Blinds
Would RecommendFrom measuring to ordering , receiving the blinds and installation it was an excellent experience. I will use Lowe’s for all my projects.
Verified Purchaser
Product delivered, but never installed.
Would Not RecommendProduct delivered, but never installed.
Verified Purchaser
Hello AN DG! Thank you for taking time to leave us a feedback! I am sorry to hear your order hasn't been installed. If there is anything else you...

Does not last long
Would Not RecommendAfter a few seasons with the drawstring model, replacements do not come with them. You have to manually push up the blinds. Then when closing, you have to pull the blinds down by hand. No more drawstring. The handheld models dont last a season. They fail often. Currently have had one replacement issues. Another one is needed for another faulty unit. When they fault, you cannot put them in an upright position. The just stay down. Will not buy these Bali products again. Too expensive for the head...
Hello Redriders! Thank you for taking time to leave us a feedback. We are sorry to hear you are having issues with your shades. If you would like to ...

Great choice!
Looks fabulous! Works with minimal effort! Should last a lifetime!
From baliblinds.com
Custom Faux Wood Horizontal Blinds
Would RecommendThe product is fine, the process left much to be desired
Verified Purchaser
Do not use on large windows
Would Not RecommendDoes not stay up- every time you lift them to the top they come back down again, a quarter of the way. They were special order, but I am going to try and see if I can return them
Verified Purchaser
Hello: Thank you for your review. We are sorry to hear the blinds are creeping down. If you have not done so already, please reach out to the orig...

Horizontal blinds
Keeps out sunlight seems hard to lift up and pull down
From baliblinds.com
Faux Wood 2” blinds coconut sandblast
Would RecommendThe Custom Faux Wood 2” blinds are real nice. The coconut sandblast color is perfect with our house. Liz E. With Lowe’s came to the house and did an awesome job suggestions these blinds. Jesse from IMS installed them quickly.
Verified Purchaser

Please reach out to us at feedback@baliblinds.com if you would like assistance.
Read More