Prices, Promotions, styles, and availability may vary. Our local stores do not honor online pricing. Prices and availability of products and services are subject to change without notice. Errors will be corrected where discovered, and Lowe's reserves the right to revoke any stated offer and to correct any errors, inaccuracies or omissions including after an order has been submitted.

Chrome 2-handle Deck-mount Utility Faucet

Ratings & Reviews for Project Source Chrome 2-handle Deck-mount Utility Faucet

4.5
250
Review
 4.5 out of 5
250 Reviews


90% Recommend this product

Ratings may include incentivized customer reviews.

What Customers Are Saying

The utility sink faucet is generally well-received, with customers praising its functionality and value. Many find it to be a simple, effective solution for their needs. However, some have reported issues such as leaks and fragile components. Despite these concerns, the overall sentiment is positive, with most customers satisfied with the faucet's quality and performance.

Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.
250 Customer Reviews

Shiney, But Leaky

Water drips from faucet for several minutes after you turn it off. Very frustrating.

June 3, 2023
Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

We are so sorry to hear you have experienced this problem. This most certainly does not represent the quality we expect from a Project Source Faucet...

Globe Union Customer CareJune 7, 2023

Plastic nut on spout very fragile

Would Not Recommend

I wish that they would supply a brass or metal nut on spout. I already cracked mine.

May 12, 2023
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

Thank you for your feedback. To replace the brass nut , please feel free to contact us by calling at 1-888-328-2383. Our business hours are 8:00 AM -...

Globe Union Customer CareMay 17, 2023

Can not live without this

So glad to finally have this installed in my garage. Took more plumbing than I had hoped but still worth it. Love having hot water out there to wash floors etc.

May 5, 2023
Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

Thank you for your feedback. If you have any questions, please feel free to contact us by calling at 1-888-328-2383. Our business hours are 8:00 AM -...

Globe Union Customer CareMay 8, 2023

Good faucet for a low price

Would Recommend

Yes, it's inexpensive, but it's a good faucet.

May 3, 2023
Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

Thank you for your feedback. If you have any questions, please feel free to contact us by calling at 1-888-328-2383. Our business hours are 8:00 AM -...

Globe Union Customer CareMay 8, 2023

Do not buy with expectation of using garden hose

Would Not Recommend

Installed easily, worked fine until I attached a hose to the end, which was the whole reason I bought it. Turns out the hose threads are not part of the faucet, it's simply a coupler screwed on the end. We'll as soon as I took the hose off the coupler came off with it. Now i have a sink that I can't hook a different hose to and a hose that can't connect to anything else. I wouldn't have bought it knowing this.

April 23, 2023
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

We are so sorry to hear you are unhappy with the product. If you would like to further discuss , please contact one of our agents by calling us at 1-...

Globe Union Customer CareApril 25, 2023

Good faucet

Would Recommend

Really good quality for the money.

April 11, 2023
Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

Thank you for your feedback. If you have any questions, please feel free to contact us by calling at 1-888-328-2383. Our business hours are 8:00 AM -...

Globe Union Customer CareApril 11, 2023

Leaks

Would Not Recommend

As others have noted, this faucet drips right out of the box. I replaced a tub and faucet that was in our house 16 years ago when we bought it (who knows how long before that), that NEVER dripped. The fact that this is brand new and drips is frustrating, to put it mildly. Returning it as soon as my replacement comes in. Hate having to do jobs two or three times due to junk parts.

April 8, 2023
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

We are so sorry to hear you have experienced issues while trying to install this faucet. There may be a few things that require adjustment. Our exper...

Globe Union Customer CareApril 11, 2023

Utility sink faucet

Would Recommend

Perfect fit and easy to install.

April 3, 2023
Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

Thank you for your feedback. If you have any questions, please feel free to contact us by calling at 1-888-328-2383. Our business hours are 8:00 AM -...

Globe Union Customer CareApril 5, 2023

mine leaks UGH

Would Not Recommend

I replaced my old dripping faucet with a shiny new dripping faucet. I'll try one more to see what happens. it's not adjustable like the old packing style. that would have been too easy. back to the store I go. what a drag.

March 26, 2023
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

We are so sorry to hear you have experienced issues while trying to install this faucet. There may be a few things that require adjustment. Our exper...

Globe Union Customer CareMarch 27, 2023

Would Recommend

Installation is easy. My only complain is that the instructions state "this product requires the installation of a certified to ASME A112.18.3 or CAN/CSA B64 Series atmospheric vacuum breaker (VVB) installed in-between the shut off valves and hose inlet." The details here don't indicate that. So now, I have to spend my useful time and go back to Lowes and get these items. So if it's required for installation, why is not mentioned here Lowes?

March 6, 2023
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

Hello Will. Thank you for submitting this question. In reading the online. manual, we do not see where it says anything about a vaccuum breaker. Lava...

Globe Union Customer CareMarch 8, 2023

Leaks

Would Not Recommend

I finally decided to have my old faucet replaced because it leaked. I had this installed by a plumber and it is leaking the very next day. It probably leaked the day it was installed and just went unnoticed. Now I am out the money I paid to have this installed and need to have it swapped out. Do not buy.

February 28, 2023
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

We are so sorry to hear you have experienced this problem. This most certainly does not represent the quality we expect from a Project Source Faucet....

Globe Union Customer CareMarch 1, 2023

Affordable/Good!

Would Recommend

I like that this is a mostly metal product.. brass i think with just a few “plastic” nuts/threads and underside plate, but the handles are nice and smooth. Not flimsy and loose feeling like plastic plated chrome ones or whatever. Solid.

November 30, 2022
Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Globe Union Customer Care

Hello
Thank you for your feedback, If you have any additional questions, please feel free to contact us by calling at 1-888-328-2383 .Our busine...

Globe Union Customer CareDecember 8, 2022