Prices, Promotions, styles, and availability may vary. Our local stores do not honor online pricing. Prices and availability of products and services are subject to change without notice. Errors will be corrected where discovered, and Lowe's reserves the right to revoke any stated offer and to correct any errors, inaccuracies or omissions including after an order has been submitted.

Voyage Surestone 1-in x 6-in x 12-ft Dark Solid Composite Deck Board

Ratings & Reviews for Deckorators Voyage Surestone 1-in x 6-in x 12-ft Dark Solid Composite Deck Board

4.1
55
Review
 4.1 out of 5
55 Reviews


84% Recommend this product

Ratings may include incentivized customer reviews.

What Customers Are Saying

Customers overwhelmingly praise the authentic wood-like appearance, exceptional durability, and comfort of this composite decking. The natural grain and rich Sierra grey tone look far more realistic than cheaper alternatives, with many noting the clean, seamless edge trim design. Reviewers consistently highlight that the surface stays remarkably cool underfoot even in direct sun, allowing barefoot walking in peak summer heat. The textured surface provides excellent traction for rainy conditions and high-traffic areas. Installation is straightforward with lightweight material and hidden fasteners praised as worth the investment. Most customers report no flex on 12-inch centers and minimal scratches comparable to traditional wood. A few mention slight color undertones or isolated warping, but overall, reviewers consider this product a worthwhile, long-lasting investment.

Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.
55 Customer Reviews

Good, but hard to get

Would Recommend

The deck boards are good. Lowes lied about the delivery date 4 times (-1 point). Deckorators, a brand of UFP Industries, maintains a customer service line with nice people who can't tell you anything (-1 point). They did put me in touch with the middle man, Russin Lumber. Russin was able to tell me what boards they had in stock. I cancelled my order and choose a different color. Lowes has to way to change a color once ordered. I would take away another point, but the deck boards are very ...

October 14, 2025
From Voyage Surestone 1-in x 6-in x 20-ft Medium Square Composite Deck Board Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Valued Customer, Deckorators appreciates your review, and we value your business. Please e-mail our customer service department at CustomerServi... Read More

DeckoratorsOctober 14, 2025

Deckorators

Used it twice

I like working with this product and the way it looks when down.

October 10, 2024
From Voyage Surestone 1-in x 6-in x 20-ft Light Solid Composite Deck Board Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Hello, thanks for the great rating! We’re so happy you like our product! If there’s anything else that we can do, please e-mail our customer service ... Read More

DeckoratorsOctober 10, 2024

Deckorators

Inspect this product carefully on delivery.

Would Recommend

This is a terrific product with great traction under foot and just enough variation in grain. You should definitely lay out the decking first and the arrange as you wish to mix the grain and color.

Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Steve, Deckorators appreciates you taking the time to let us know about your experience! If there’s anything else that we can help you with, ple... Read More

DeckoratorsAugust 16, 2024

Deckorators

Boards Shrank

Would Not Recommend

Installed Deckorators Voyage decking that is supposed to be mineral base and have significantly lower thermal expansion than traditional composite decking material. After 2 years the decking shrank significantly leaving large gaps at the end of the boards. Contacted the company and they denied our warranty claim stating that we should have pinned the boards at the midpoint or the sub-structure expanded. The boards are gapped at both ends so securing at the midpoint would provide no benefit an...

Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear DaveB, we are sorry that this product did not meet your expectations but do appreciate your feedback. We apologize for the frustration and disap... Read More

DeckoratorsMay 13, 2024

Deckorators

Horrible Lowes Customer Service

Would Not Recommend

My issue is not with Deckorators. It's with Lowes, there customer service it horrible. I have not been able to get ahold of anyone to discuss my damaged product from delivery.

March 5, 2024
From
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Brett, Deckorators appreciates you letting us know about your frustrating experience. We are so sorry that you received these Voyage Khaya compo... Read More

DeckoratorsMarch 5, 2024

Deckorators

DO NOT ACCEPT PRIOR TO INSPECTING

Extremely poor packaging with damaged boards

February 29, 2024
From Voyage Surestone 1-in x 6-in x 20-ft Dark Square Composite Deck Board Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Rolando, Deckorators appreciates you letting us know about your frustrating experience. We are so sorry that you received these Voyage Mesa comp... Read More

DeckoratorsFebruary 29, 2024

Deckorators

Deckorators decking fades within 5 years

Would Not Recommend

This product has faded within five years. It has been 2 years since raising the warranty claim with Deckorators and I am still waiting. Think twice before going with what is made out to be a premium product backed with an impressive warranty. Happy to share my experience with this product a be a reference site to assist with your decision making. I am extremely disappointed given the faith placed in this product, it warranty and and amount of money invested. In the photo you will see two darker ...

October 27, 2023
From
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Buzzard, we deeply apologize for the experience you had with our decking boards and any inconvenience it may have caused you. We understand your... Read More

DeckoratorsNovember 3, 2023

Deckorators

Check it before using.

Would Recommend

Needed this to complete my stairs to a deck. When it was installed the deck board was bowed and didn’t fit properly. It’s a beautiful product, but this one was damaged.

September 18, 2023
From Voyage Surestone 1-in x 6-in x 12-ft Medium Solid Composite Deck Board Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Deck project, we are sorry to hear this product did not meet your expectations. If there is anything that we can do, or if you would like to dis... Read More

DeckoratorsSeptember 19, 2023

Deckorators

Would Recommend

Overall, I thought that this was a great product. I installed on 12" centers simply based on comments from other people who installed composite decking. With 12" centers, the deck boards are solid as a rock! The color and texture is wonderful, we love the way it looks, and the extra traction that the texture provides. We had some of the 20' boards warp before installation, but I suspect that may have been due to them sitting in my yard four a couple of months before installation. If you ins...

July 27, 2023
Verified Pro
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Diesel61, thank you so much for taking the time to leave an excellent review. Deckorators really appreciates your business and your feedback. If... Read More

DeckoratorsJuly 28, 2023

Deckorators

looks good

Would Recommend

Looks good and feels good. All of the boards (10) were straight.

June 13, 2023
From Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Cell15, Deckorators appreciates your business and values your positive feedback. If there is anything else that we can do for you, please e-mail... Read More

DeckoratorsJune 13, 2023

Deckorators

Easy to use and beautiful

Would Recommend

This is high quality material. It looks very nice. I have easily cut it with a miter saw, table saw and a pull saw. It also is easy to hand plane and route the edges.

June 7, 2023
From Voyage Surestone 1-in x 6-in x 16-ft Light Square Composite Deck Board Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear darrylc534, thank you so much for taking the time to leave a five-star review. Deckorators really appreciates it when other DIYers share their e... Read More

DeckoratorsJune 7, 2023

Deckorators

Great Alternative to wood

Would Recommend

Absolutely love this decking. My new deck has never looked better! The color is beautiful and without having the upkeep of regular wood - even better!!! Easy to install!!

May 26, 2023
From Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Kat G, Deckorators is very glad to hear that you are satisfied with the Sedona Grooved Composite Deck Board. If there’s anything else we can hel... Read More

DeckoratorsMay 26, 2023

Deckorators

Great Alternative to Wood

Would Recommend

Absolutely love this decking. My new deck has never looked better! The color is beautiful and without having the upkeep of regular wood - even better!!! Easy to install!!

May 26, 2023
From Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Kat G, thank you so much for taking the time to leave a nice review. Deckorators really appreciates it when other DIYers share their experience ... Read More

DeckoratorsMay 26, 2023

Deckorators

Great Alternative to Wood

Would Recommend

Absolutely beautiful decking! Color is amazing. Easy to install and cut to size. My deck has never looked better.

Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear Kat G, Deckorators appreciates you taking the time to let us know about your experience! We are very glad to hear that you are satisfied with th... Read More

DeckoratorsMay 26, 2023

Deckorators

Good for stairs.

Would Recommend

Perfect for stair treads. Very disappointed in delivery delays due to Deckorator. Recommended to place on 12" centers

April 29, 2023
From Verified Purchaser
Was this Review Helpful ?
Response from Deckorators

Dear John, Deckorators appreciates you taking the time to let us know about your experience! We are very glad to hear that you are satisfied with the... Read More

DeckoratorsMay 2, 2023

Deckorators