Prices, Promotions, styles, and availability may vary. Our local stores do not honor online pricing. Prices and availability of products and services are subject to change without notice. Errors will be corrected where discovered, and Lowe's reserves the right to revoke any stated offer and to correct any errors, inaccuracies or omissions including after an order has been submitted.

30-in Java Brown Single Sink Bathroom Vanity with White Cultured Marble Top (Fully Assembled)

Ratings & Reviews for Project Source 30-in Java Brown Single Sink Bathroom Vanity with White Cultured Marble Top (Fully Assembled)

4.1
592
Review
Β 4.1 out of 5
592 Reviews


85% Recommend this product

Ratings may include incentivized customer reviews.

What Customers Are Saying

The bathroom vanity has a compact and stylish design that fits well in small spaces. Many customers found it to be a good value, with a nice appearance and decent construction quality. However, some reported issues with lower-quality materials like particle board that can be prone to water damage, as well as problems with the doors not aligning properly or having gaps. Carefully inspecting the unit before installation is recommended to avoid potential quality and durability concerns.

Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.
592 Customer Reviews

Check for broken sink

Saying goes, you get what you pay for.. Cabinet is made fairly sturdy but needs a little reinforcement. When I unboxed the sink, it was broken. Called the Lowes store where I purchased and told them about it. I was told that they could get a new sink to me in 2 days. On the second day I waited until mid afternoon and called them and asked when I would receive the sink. I was told it would be later that day. At 730pm, I called and asked "how late?". Come to find out they had never put it ...

Was this Review Helpful ?

Would Not Recommend

Product quality would have been find but they damaged it delivering it .and it's been 2 wks and I'm still waiting on my refund

Was this Review Helpful ?
Response from Project Source Team

Hello Elizabeth, Thank you for your review. We are so sorry for your negative experience with the unit, and the delay in your refund. For questions a...

Project Source TeamJune 7, 2023

Lowes is terrible on returns and refunds

Would Not Recommend

The product itself would hv been fine.i ordered it online as it wasnt available in store and it came busted in 3 places so i had to go to store and pick something else that didnt match my new bathroom.and i returned the damaged one its been 2 weeks n still no refund ...very disappointing

Was this Review Helpful ?
Response from Project Source Team

Hello Elizabeth, Thank you for your review. We are so sorry for your negative experience with the unit, and the delay in your refund. For questions a...

Project Source TeamJune 7, 2023

18" vanity cabinet with sink Wood

Took longer than expected but definitely worth the time. If you have a small bathroom it is perfect. Plus I always like wood, natural elements are refreshing.

Was this Review Helpful ?
Response from Project Source Team

Hello Kenee55, Thank you for your review. We apologize for the time delay you experienced, but we are pleased to read that you were pleased with the ...

Project Source TeamMay 24, 2023

Email won’t work

It came broken. The e-mail address to report says they will get in touch 2 business days. I emailed them again 4 days later and still no response

Was this Review Helpful ?
Response from Project Source Team

Hello Stephen, Thank you for your review. We are so sorry to read that your vanity arrived damaged, and we apologize for the inconvenience, and for t...

Project Source TeamMay 23, 2023

Would Recommend

I like the vanity and sink, but it was delivered damaged. They should allow in-store pickup.

Was this Review Helpful ?

So Happy with this Purchase! :)

Would Recommend

Simple but Attractive and the Door is Reversible

Was this Review Helpful ?

Got it super fast

Would Recommend

Undamaged which is awesome. Product as described πŸ‘Œ best price on the web.. thanks Lowes

Was this Review Helpful ?

Fair price for cabinet and sink.

Would Recommend

I didn't like that it made of pressed wood and not real wood. I like that it comes with sink.

Was this Review Helpful ?

Waste Of Money

Item was not properly put together. Husband had to drive screws into the vanity to make it somewhat useable and then screw it into the wall to keep it from falling over due to it being improperly put together. It would not sit straight.

Was this Review Helpful ?
Response from Project Source Team

Hello SCS95, Thank you for your review. We are so sorry to read that you had an unfavorable experience with the quality of the vanity. Although we ar...

Project Source TeamMarch 20, 2023

Small package-good price!

Would Recommend

Good price for exactly what I needed

Was this Review Helpful ?

Would Not Recommend

This vanity was damaged. The back support board was cracked.

Was this Review Helpful ?
Response from Project Source Team

Hello Vanity, Thank you for your review. We are very sorry to read that you received your vanity in a damaged state. We best recommend returning the ...

Project Source TeamFebruary 13, 2023

Looks nice

Would Recommend

The inside was broken on the shelf parts. Looks like they missed the mark when screwing it together

Was this Review Helpful ?