Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
The product appears to be of poor quality, with the adhesive frequently failing to hold the clips in place, causing them to fall off surfaces. Many customers reported the clips breaking easily or not sticking at all, even after cleaning the surfaces. While a few positive reviews suggest the clips may work acceptably for some indoor applications, the general consensus is that the product is not reliable or durable enough for outdoor use, and customers would be better off using alternative mounting solutions.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.Very good product
Would RecommendEasy-to-use
Verified Purchaser
Good customer service
Would RecommendGreat
Verified Purchaser
Holders
Would RecommendDid there job and hold the light up pretty well in place
Verified Purchaser
The clips were good but the glue in the tape would
Would Not RecommendThe clips were good but the glue in the tape would not hold.
Verified Purchaser
Fits the lights perfectly!
Would RecommendPerfect for the light fittings, no tools required just the tape it comes with!
Verified Purchaser
Works well on dry surface, but will break.
The plastic is so brittle and I broke at least 10 clips during my install.
Verified Purchaser
Hello Garret - we are very sorry to hear that you were disappointed in the quality of the Plastic Adhesive Clips that ou purchased at Lowes. We take ...
N/A
Would Not RecommendBc it doesn’t stay easily fall off
Verified Purchaser
Don’t buy
Would Not RecommendYou have to put the backing on each clip, clips break easilt
Verified Purchaser
Garbage
Would Not RecommendDo not buy these! I recently purchased 150 of these and about half of them broke. Obviously very cheap. Save the money and buy something else. Idk what you should get but it's not these!!!!
Hello Tal - we are sorry to hear that you were disappointed in the quality of the Plastic Adhesive Clips that you purchased at Lowes. It sounds like ...
Hangers
Would Not RecommendWorse thing I've ever used to hang garland
Verified Purchaser
Dear Jessie - we are very sorry to hear that you are disappointed in the Plastic Adhesive Clips that you purchased at Lowe's. We strive for excel...

Hello Mimi - we are very sorry to hear that you were disappointed in the quality of the Plastic Adhesive Clips that you purchased at Lowes. We take q...