Prices, Promotions, styles, and availability may vary. Our local stores do not honor online pricing. Prices and availability of products and services are subject to change without notice. Errors will be corrected where discovered, and Lowe's reserves the right to revoke any stated offer and to correct any errors, inaccuracies or omissions including after an order has been submitted.

Jamestown 18-in W x 34.5-in H x 24-in D White Partial Overlay Painted Base Fully Assembled Plywood Cabinet Recessed Panel Shaker

Ratings & Reviews for Diamond Express Jamestown 18-in W x 34.5-in H x 24-in D White Partial Overlay Painted Base Fully Assembled Plywood Cabinet Recessed Panel Shaker

3.7
139
Review
 3.7 out of 5
139 Reviews


62% Recommend this product

Ratings may include incentivized customer reviews.

What Customers Are Saying

Customers praise the cabinets' solid wood construction, smooth finishes, sturdy hinges, and modern aesthetic, with many noting the quality exceeds competitors at similar price points. However, a substantial portion report receiving damaged units with cracked frames, chipped paint, dents, or cabinets built out of square. Some received wrong sizes, incomplete orders, or missing components entirely. While product quality impresses those who receive undamaged items, defects and order accuracy issues significantly impact overall satisfaction. Despite strong construction appeal, many customers express frustration with the inconsistent experience.

Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.
139 Customer Reviews

Never received cabinets

Would Not Recommend

I got the shipping notification for my cabinet order, but no tracking information. The estimated delivery date came and went with no cabinets delivered. Lowe's canceled and refunded my order and told me to re-order them, but won't honor the sale price of my original order. Will be looking elsewhere for my next order and wouldn't recommend purchasing cabinets from Lowe's to anyone.

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for bringing this to our attention. We’re truly sorry to hear about the issues you experienced with your cabinet order and understand how f...

Diamond ExpressOctober 8, 2025

Great, Solid Wood Wall Cabinent

Would Recommend

We were doing a bathroom remodel and found a hoiden nook behind the bathtub. These two 9"x12"x30" Jamestown cabinets were custom ordered from the cabinet dept. at our local Lowes to fill the top space. The order process was easy and in two weeks the cabinets were delivered. I will say do not rely upon the info for the orders if you have a MyLowes account as it is wrong. As I write this the cabinets are installed and the Lowes website still shows waiting for delivery ( I have had the cabinets fo...

August 19, 2025
From
Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for taking the time to write this review. We appreciate your comments and the five star rating. Thank you and have a great day!From

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thanks for taking the time to review our cabinet.  We are sorry to hear about the issues you experienced with your cabinet order and certainly unders...

Diamond ExpressAugust 12, 2025

Gorgeous cabinet with great height

Would Recommend

This came assembled and the height is great. Be sure to have your own folks to help get it inside because you will need 2 people for sure. Thanks!

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for taking the time to review our cabinet. We appreciate the five star rating. Thank you and have a great day!From

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for taking the time to review our cabinet. We appreciate the five star rating. Thank you and have a great day!From Jamestown 33-in W x 93-in H x 24-in D Colt Brown Stained Single or Double Oven Base Fully Assembled Plywood Cabinet Recessed Panel Shaker

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thanks for taking the time to leave a review. We are sorry our product did not meet your needs. Regards

Diamond ExpressJune 27, 2025

service and delivery

Would Not Recommend

ordered the cabinets on may 19 with a delivery date of June 2nd and just found out delivery has been pushed until July 4th.

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thanks for taking the time to leave a review. We are sorry our product did not meet your needs. Regards

Diamond ExpressJune 26, 2025

nice for the price

Would Recommend

it took three and a half weeks for delivery and they are a great value. Door hinges and drawer slides are good. Finish is excellent

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for taking the time to review our cabinet. We appreciate the five star rating. Thank you and have a great day!From Jamestown 36-in W x 34.5-in H x 24-in D White Painted Super Lazy Susan Corner Base Fully Assembled Plywood Cabinet Recessed Panel Shaker

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thanks for taking the time to review our cabinet.  We are sorry to hear about your experience. Thank you for shopping at Lowe's.From

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for your review. We are very sorry to learn that you had such a negative experience with the condition that you received your cabinetry. Pl...

Diamond ExpressJune 2, 2025

Information not up to date

Would Not Recommend

When ordered it was listed as in stock, now it's backordered with no eta. Customer service is a joke. They get your money then laugh when you ask for a ship date as if to say we git you! Buy your cabinets elsewhere

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for notifying us about your concern. We apologize for the inconvenience you experienced with your cabinet order. You may contact us directl...

Diamond ExpressMay 19, 2025

Poor customer service

Would Not Recommend

Item was listed as in stock when ordered, now that they have my money, it's on backorder and nobody knows when it will arrive. Don't believe what the employees tell you.

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for notifying us about your concern. We apologize for the inconvenience you experienced with your cabinet order. You may contact us directl...

Diamond ExpressMay 19, 2025

As Expected

Would Recommend

The cabinet was just delivered yesterday morning. The cabinet was what we expected. Only wish the toe stop area was finished in case you didn't want to cover it. Other than that it came with 5 adjustable shelves. We found it on sale so the price was good $93.60. Other colors were 3 times as much. The delivery was pretty good. The date they give you when you check out is not accurate. However, they will call you and text you to establish a delivery date. The personnel who delivered were excel...

Was this Review Helpful ?
Response from Diamond Express

Thank you for taking the time to review our cabinet. We appreciate the five star rating. Thank you and have a great day!1Page 2Page 3Page 7