Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
Most customers report the product successfully deters moles and voles, with many noting moles disappeared and tunnels stopped spreading. Reviewers consistently praise its ease of use, natural castor oil formula, and safety for pets and plants. However, a notable minority found it ineffective or experienced increased mole activity after application. Some customers mention coverage concerns, suggesting the stated square footage may be overstated. Despite mixed results, most consider it worth trying for pest control.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.Easy to use
Would RecommendFirst time using this product and it was easy to use. Waiting to see the results.
Verified Purchaser
k
Would Recommendo
Verified Purchaser
Fail
Would Not RecommendTried this product for armadillos and it was a complete fail. It provided NO relief. Complete waste of money. Do NOT buy this product.
OK I GUESS
Would Not RecommendI THINK IT JUST MOVED THEM TO ANOTHER PART OF MY LAWN.
Verified Purchaser
Works great, but...
Would RecommendStuff works fantastic, but make sure to do your whole lawn. I did a large test section and the mores were gone in 3 days. They moved to the untreated section. Did a second application on the whole thing and it worked.
Verified Purchaser
Worse than before I used it.
Would Not RecommendI applied this product twice, the second time 5 days after the first and at a heavier rate than instructed. Not only were the moles not driven off they were worse than before I applied it. More than twice the number of hills but bigger too. It didn't work at all for me, so good luck if you try it.
Thank you for your review. We're sorry to hear you had a frustrating experience. We're so sorry to hear that you had an issue with the produc...

You have to go to the garden area to check out no
There are no check outs open you have to go to the garden area if you want to check out
Verified Purchaser
Waste of time and money
Would Not RecommendNot effective
Verified Purchaser
Thank you for reaching out, we really appreciate your feedback. We’re truly sorry to hear that our product didn’t meet your expectations. We're s...

DOESN’T WORK
Would Not RecommendI've seen no benefit since applying this product. Moles still destroying my lawn.
Verified Purchaser
We’re sorry our product didn’t meet your expectations. At Bonide, we’ve been serving homeowners and gardeners for over 92 years, and we value your sa...

Helpful gopher deterrent
Helps discourage gophers from setting up home in my yard.
Verified Purchaser
Only thing that worked !
Would RecommendI tried EVERYTHING! This is the only thing that seemed to get rid of him !!
Verified Purchaser
It does not work and they say it will
Would Not RecommendI carefully followed instructions and water afterward. Did this every week. Did not get rid of the moles. Would not recommend this.
Verified Purchaser
Thank you for reaching out, we really appreciate your feedback. We’re truly sorry to hear that our product didn’t meet your expectations. We apologiz...

spray mechanism unreliable - falls apart
Would Not RecommendThe small dial used to control the flow of water on the spray mechanism falls out easily and is unable to stop or adjust the flow of water. I was unable to achieve a smooth spray, the dial fell out several times, and I was left soaking wet. Holding the dial in place while spraying I was able to cover my lawn, but the bottle was still full afterwards (I have 12000 sq ft of sod). Pretty useless.
I'm sorry to hear about your sprayer issues. If you can send an email to sales@bonide.com we will be happy to send you a replacement sprayer ...

Does Nothing
Would Not RecommendThree bottles and many applications and haven't had any positive results. Dors nothing but a little smell. Sorry, but wish it would work.
Thank you for your review. We're sorry to hear you had a frustrating experience. We're so sorry to hear that you had an issue with the produc...


Thank you for your review. We're sorry to hear you had a frustrating experience. We’re truly sorry to hear that our product didn’t meet your expe...