
Ratings & Reviews for Diamond NOW Denver 24-in W x 35-in H x 23.75-in D Natural Stained Hickory 3 -Drawers Drawer Base Fully Assembled Cabinet Flat Panel Slab
Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
Customers praise the cabinets for attractive design, particularly the hickory finish and shaker style, noting they look professional and offer excellent value for the price. Most find installation straightforward and appreciate their suitability for laundry rooms and budget remodels. However, a significant portion report quality control issues including damaged units upon arrival, misaligned doors, cracked corners, and drawers that don't slide properly. Despite these concerns, many reviewers consider them acceptable for non-critical spaces when inspected carefully before installation.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.Nice Cabinets
Would RecommendNice cabinets! Take your time checking them for dings and you will be fine.
From Arcadia 15-in W x 35-in H x 23.75-in D White Laminate Base Fully Assembled Cabinet Recessed Panel Shaker Verified Purchaser
It is so nice to hear from our satisfied customers. Thank you for your review and for shopping at Lowe's. Thanks ~

good value
Would Recommendhappy
From Arcadia 21-in W x 35-in H x 23.75-in D White Laminate Base Fully Assembled Cabinet Recessed Panel Shaker Verified Purchaser
We appreciate you taking the time to leave a review. Thanks for shopping at Lowe's.

Plenty of room for storage
Would RecommendBought this cabinet for storage in the garage. It has plenty of room. BUT- when I got it home and unboxed it, I found damage in two places. The box did not show any damage. It was minor damage and I chose not to return it. I do not fault Lowes for the damage. The manufacturer did a poor job of packing it- no styrofoam to protect the corners or any padding, just the thin cardboard box. I would suggest checking it before leaving with it.
Thank you for notifying us about your concern. We apologize for the inconvenience you experienced with your cabinet failure. Your concerns have been ... Read More

Thank you for your review. We are very sorry to learn that you had such a negative experience with the condition that you received your cabinetry. Pl... Read More

Thanks for contacting us with your concerns. We apologize for the damage to your cabinet. This is not the experience we want for our customers. If th... Read More

Beautiful
Would RecommendI purchased both of these two times when we redid secondary kitchens great value, beautiful look!
From Arcadia 30-in W x 35-in H x 23.75-in D White Laminate Sink Base Fully Assembled Cabinet Recessed Panel Shaker Verified Purchaser
We would like to thank you for taking time to provide us with your feedback. Everyone is busy these days, so taking the time to leave a nice review m... Read More

garbage
Would Not RecommendThis cabinet was the most expensive out of all I've purchased and the one that was garbage it consist of only 2-12" doors and 2 internal plastic shelves. I had to work on it 3 days requiring me to completely tear apart and rebuild to get the doors to line up and by modifying extensively to close the 1/2" gaps on either sides of the doors I closed the 3/4" gap at top by moving it to bottom and less noticeable it's only acceptable now because I need it in the set this type of cabinet obviously req...
From Denver 27-in W x 35-in H x 23.75-in D Natural Stained Hickory Base Fully Assembled Cabinet Raised Panel Square
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that this cabinet did not meet your expectations, especially considering it was the most expensive ... Read More

It is so nice to hear from our satisfied customers. Thank you for your review and for shopping at Lowe's. Thanks ~

So happy with this cabinet. Love the look and the storage it provides
From Arcadia 36-in W x 35-in H x 23.75-in D White Laminate Base Fully Assembled Cabinet Recessed Panel Shaker Verified Purchaser
We would like to thank you for taking time to provide us with your feedback. Everyone is busy these days, so taking the time to leave a nice review m... Read More

Nice cabinets
Would RecommendNice cabinets for the money. Only reason for not giving 5 is the paint on the edges. A couple got chipped just installing them. But, their CS is a 10. They actually sent me 1 door for free when I offered to pay for it. Overall we are happy. We installed 22 on our project.
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you are happy with the cabinets overall and found them to be a good value for your project. We ... Read More

Thank you for taking the time to write a review on your new cabinet. We appreciate your business and do thank you for buying your cabinets at Lowe’s.... Read More