
Ratings & Reviews for Rubbermaid FastTrack Garage 37-in Satin Nickel Steel Ball Rack
Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
The product features a sturdy construction and versatility in holding different ball sizes. However, the durability of the rubber/elastic bands that hold the balls in place is a significant issue, as they tend to break or stretch out after a few months of use. The lack of replacement parts from the manufacturer is a major drawback, forcing customers to find alternative solutions. The product may become unusable over time without the ability to replace the critical bungee components.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.Very Nice clean solution to garage ball storage
I bought this a few years ago for an entirely new setup in my garage. I love it and am getting a second one right now. Would have liked it in a longer version.
From Rubbermaid.com
Vertical Ball Rack
Would Not RecommendThe strap broke and can’t hold balls. I am unable to complete a warranty claim, because the product doesn’t have a “date code”.
From Rubbermaid.com
Easy to use, my kids keep everything organized!!!
It's a good way to get all the balls organized!!!! My kids have been using this for years and it still works great. The strings feels a little flimsy now but it's because of the pressure of too many balls...
From influenster.com
Nice storage
Really nice storage for balls and it’s not take a lot of space. It’s nice to put any where, garage, outside, in the storage room, kids room. Love it
From influenster.com
Great
We have these at work and they work great. Keeps everything nice and organized and you no longer have to spend any time looking for what you want. Highly recommend.
From influenster.com
Great product however I’m missing a piece that keeps the rack attached to the hook. I can’t find a replacement part.
From Rubbermaid.com
Strap fix
Would RecommendStrap broke but I simply used black tarp straps. Works better than original strap.
From Rubbermaid.com
Hello. Thank you for your feedback on the Rubbermaid FastTrack® Rail Garage Vertical Ball Rack. We are sorry to hear that the original strap broke, ...
Broken Bungees
No replacement bungee cords available. Once they break, the storage is useless
From Rubbermaid.com
Hello. Thank you for reaching out to us. We sincerely apologize for this inconvenience caused. We value your feedback and it will be forwarded to th...
Needs replacement parts
Would Not RecommendGreat product…until the bungee breaks. I own two great to keep kids balls stored and accessible.
From Rubbermaid.com
Hi! Thank you for your feedback on the FastTrack® Rail Garage Vertical Ball Rack. We are glad to hear that you find the product useful for keeping you...
Another broken bungee cord
Would Not RecommendAnother broken bungee cord with no replacement available. Great product when it works. Useless when it doesn’t. And now it doesn’t.
From Rubbermaid.com
Hello. We’re sorry to hear that you’re experiencing issues with the bungee cord on your FastTrack® Rail Garage Vertical Ball Rack. We apologize for th...
Unable to get replacement parts
Would Not RecommendGreat product in theory. Unfortunately our rubber bands broke and you are not able to buy replacement bands. This makes the whole product useless. Will not buy another one unless they make replacement bands.
From Rubbermaid.com
Hello. We’re sorry to hear about the issue with the rubber bands on your FastTrack® Rail Garage Vertical Ball Rack. We understand how frustrating it c...
Great features, but terrible support!
Would Not RecommendI loved this fast track rail ball holder, until I took it off one time and a little metal wedge fell off and disappeared. No big deal, I'll just order that replacement part. One little part that holds the entire ball holder onto the rack. THEY DON'T SELL REPLACEMENT PARTS! Who doesn't sell replacement parts?!? So am I supposed to buy an entire new holder when all I need is one little piece of metal that holds it together?
From Rubbermaid.com
Hello. Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about the issue you experienced with the FastTrack® Rail Garage Vertical Ball Rack. We’re ...
Broke apart- weak connectors
Would Not RecommendLike other reviewers, the basket portion of this just fell off the wall and now will not reattach to the hook/fastener portion. I cannot recommend this.
From Rubbermaid.com
Hello! Thank you very much for your feedback on our FastTrack® Rail Garage Vertical Ball Rack! We are truly sorry to hear about your experience and w...
Wonderful
Would RecommendKeeps all of my kids balls and frisbees tidy and, most importantly, off of the garage floor!
From Rubbermaid.com
What you see is what you get.
Would RecommendIt’s fine. Pretty much exactly as described. It’s a little annoying to put together. I needed to use a vice to join two pieces. But it works as advertised. I worry it will stress the rail too much over time, but we’ll see.
Verified Purchaser
Bungee cord broke
Would Not RecommendBungee cord broke after maybe 3 months and they don't sell replacement cords. This was the second unit i had installed as the bracket on the first one broke but i'm not sure what caused it to break so chalked it up to the kids being rough. The bungee however should not just snap/break after 3 months. Money wasted in my opinion.
From Rubbermaid.com
We appreciate you taking the time to review the Rubbermaid FastTrack® Rail Garage Vertical Ball Rack . We regret to hear that you had a negative exper...
The last shot
Would RecommendThis was a great find. I always have balls rolling all over the house, yard and garage. This has help me to stop yelling at the kids to put the balls away. Now this the late shot before coming in the house, I love it!!!!
Verified Purchaser
One of the cords broke after 3 years. It was great until the rubber cord broke.
From Rubbermaid.com
We appreciate you taking the time to review the Rubbermaid FastTrack® Rail Garage Vertical Ball Rack. We regret to hear that you had a negative experi...
Hello Mitchells, Thanks for your comment. We are so sorry that your FastTrack Vertical Ball Rack broke. You can still file a claim without a date code...