
Ratings & Reviews for Keter Utility cabinet 26.8-in W x 68-in H x 14.8-in D Freestanding Plastic Garage Cabinet in Gray
Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
The product is reported to be of poor quality, with many customers finding it flimsy, cheaply made, and prone to missing or defective parts. The assembly process is described as difficult, with unclear instructions, and the shelves and doors do not fit or function properly. The product is not sturdy enough to hold much weight. While a few found it adequate for basic storage, the majority of reviews were highly negative, citing low-quality materials and poor construction, resulting in a lack of value for the price.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.craft
Would RecommendThis works only for craft not for heavy things inside.I do like them and I do not want to spend alot money .This one works great specially if you are crafting person when you want keeps things organized.
Perfect for small garden supplies and tools
Would RecommendHolds small gardening supplies
Verified Purchaser
Hot garbage
Would Not RecommendI know it's a plastic cabinet, but I at least expect the doors to close. The top is so warped, you have to push up on it to get the doors to close. It's very flimsy. Spend a little more and get something at least functional. Buy once, cry once.
Verified Purchaser
Do not buy!!!
Would Not RecommendThis was pretty cheap, had to superglue the snap joints, had to supply my own bolts/screws,
Verified Purchaser
Thank you for taking the time to let us know. We apologize that your cabinet had issues clicking into place. If you would like replacement parts plea...

NOT MADE WELL
Would Not RecommendI have bought making this one the fourth cabinet I bought three larger ones than this, this is the first one I ever bought for this size well they also skimped on the material they use to make the corners because when I tried to put the lid on the hole cracked all the way down about 5 in, I had to repair it because the cabinet had already been put together not made well at all!! Come on people you pay $150 for this and this is the kind of crap they're left with shame on you!
Thank you for taking the time to let us know. We apologize that your cabinet broke during assembly. If you would like to get replacement parts please...

It’s flimsy
Would Not RecommendI was not happy with this product. It’s very flimsy and the doors or hard to open and shut. I wish I would have purchased the metal storage container instead.
Verified Purchaser
Perfect for small apartment
Would RecommendGreat size and sturdy enough to use as a pantry for a small apartment. Building it does take some time and patience.
Verified Purchaser
Not what I was expecting
Would Not RecommendIt is very cheaply made
Verified Purchaser
Didn’t come with handles screws del man came next
Would RecommendLike it
Verified Purchaser
Very flimsy
Would Not RecommendI purchased this cabinet for the garage and all my auto detailing supplies. It was assembled before my picking it up and fell apart in the the extra money and get a metal cabinet or upgraded resin, but not this one.
Verified Purchaser
great product
Would Recommendheight, shelves convenient
Verified Purchaser
Quality built in the USA!
Would Not RecommendThis is a very sturdy cabinet that was easy to assemble, only tools were needed to attach the door handle. Great design of pieces that made assembly almost pleasant! When I looked to see where the piece was made I was delighted to see that it was made in the USA!
Verified Purchaser
Very cheap/ easily breakable
Would Not RecommendSaw that this was ‘trending’ now in Lowes😲. Hence thought to put a review- This cabinet is very cheaply made and it broke while assembling itself… The doors crack easily while assembly , if not for sure while closing it the second time ! The dividers are super thin, NOT WORTH EVEN for $50. Very disappointed. I Should have checked reviews before buying it. I give it 1 star.
Thank you for taking the time to let us know. We apologize that your cabinet has broke during use. If you would like replacement parts please contact...

See note above.
Would RecommendInstructions weren't real clear, pictures in instructions manual didnt show entire story. Once I figured it out it went pretty quick. One thing needs to be made clearer - do NOT put the top on before holding upper doors in place. Also, better indicate slots that you can press in to release tabs so you can disassemble. P.s. my wife likes the cabinet.
Verified Purchaser
May be incomplete.
Would Not RecommendThe cabinet as a while is really nice. Mine had a flaw in the to that let the side of the top exposed. It's like the plastic didn't fill the mold completely enough to fill in the side of the top.
Verified Purchaser
Worth $
Good quality product
Verified Purchaser
This cabinet is a piece of garbage
Would Not RecommendI got two of them from lowe's, both were excessively poor quality and with broken parts. The assembly instructions are horrible. And I've been fighting with Lowe's for 3 weeks about returning them.
Thank you for taking the time to let us know. We apologize that your cabinets arrived with damaged parts. If you would like replacement parts please ...

Thank you for taking the time to let us know. We apologize that your cabinet arrived with warped parts. In order to get replacement parts please cont...