Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
The Coaster Fine Furniture products received mixed reviews. Some customers were satisfied with the quality, value, and ease of assembly, while others reported significant issues such as poor construction, damaged or defective items upon delivery, and uncomfortable or awkward design. The reviews highlighted both positive and negative aspects of the products, indicating they may be a mixed bag for shoppers.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.Not worth what you pay for
Would Not RecommendAfter having this item for about 2 months the island top started to buckle like water had gotten underneath. Contacted lowes they told me they dont deal with it to contact coaster after contacting them it took them a month to get back to me saying it was in lowes hands. Lowes insisted it was coastals issue so here I sit 8 months later with a $900 island that has bubbles all over the top and looks horrible. The 0hoto below is what it looks like in several different spots
drawers arent flushed and arrived with a crack
Would Not RecommendWhile at first look the desk is a beautiful desk. I had a few issues with mine. 1- There was a small crack in one part but the wood was thick enough where it may not hurt much and the delivery took to long to send it back for a replacement. 2- The side drawers wont flush. It looks as if the rails are off yet when you try to adjust it the holes do not match up. A guest may not notice it but its very noticable to me. Oh yeah it takes awhile to put it together.
Christmas gift
Would RecommendPurchased for husband to replace old shabby one. It was easy to set up. So far good. A little smaller than old one.
Verified PurchaserSweepstakes
Very Disappointing!
Would Not RecommendPart of the drawer was broken and we had to repair it with wood glue(that was easier than sending it back). The ad on line said the tables have two drawers when in fact they only have one. The drawer has two knobs which makes it look like two drawers. So, these tables are definitely not as advertised! Very disappointed!
We are sorry to hear that the Sofa bed it not working correctly. If you could provide us with images and the receipt from where you purchased the ite...

Coaster is sorry for this inconvenience please contact Lowes for a full refund. If you did receive the item and you would like an item replacement fe...


Coaster will certainly notify our retailer so that the consumers will know the correct information on the item. If you still have the item Coaster wi...