
At a Glance
Fully AssembledTop Material: Cultured marbleDouble sinkProduct Dimensions
60.5 inActual Width32.89 inActual Height18.75 inActual Depth
Diamond NOW Cassidy 60-in White Double Sink Bathroom Vanity with White Cultured Marble Top (Fully Assembled)
Item #5375591 |
Model #C60W30328
Shipping
Thu, Oct 29
143 available
Delivery
Unavailable
Don't miss out on MyLowe's Money◊!
Enter your dimensions and we’ll check if it fits in your space.
Here are some similar items...
COMPLETE YOUR BATHROOM
60.5-in W x 18.75-in D x 32.89-in H Shaker-style soft white bathroom vanity with a white double-sink vanity top
6-way adjustable door hinges provide easy cabinet door alignment; see video in image carousel for instructions
1-piece soft white vanity top is predrilled for two 4-inch centerset faucets, sold separately, and features 2 integrated rectangular sinks; slight variation in hue is normal
2 full-extension bottom drawers provide ample bathroom storage space
2-door cabinets below each sink provide easy access to plumbing and open storage space
Full-overlay Shaker-style doors and drawers are complemented with fine grain nickel hardware for added convenience and style
Adjustable drawer faces provide easy alignment after installation; see video in image carousel for instructions
Easy-to-clean nonporous cultured marble vanity top resists bacteria, mold, and mildew
Pre-assembled engineered hardwood cabinet with open back and unattached sink top offers easy installation for both DIY-ers and contractors


Sink (2)
General | |||
|---|---|---|---|
Number of Sinks | Double sink | Top Material | Cultured marble |
Sink Color | White | Finish Type | Laminate |
Hardware Color Family | Nickel | Installation Type | Freestanding |
Sink Location | Double | Faucet Mount Type | 4-in centerset |
Style | Transitional | Hardware Finish | Brushed |
Base Material | Engineered wood | Interior Color | White |
Number of Drawers | 2 | Color/Finish Family | White |
Door Overlay | Full overlay | Manufacturer Color/Finish | White |
Number of Doors | 4 | Side Panel Material | Particleboard |
Sink Material | Cultured marble | Manufacturer Top Color | White |
Sink Type | Integral | Edge Profile | Flat |
Collection Name | Cassidy | Sink Shape | Rectangular |
Dimensions | |||
|---|---|---|---|
Common Width (Inches) | 60 | Maximum Sink Depth (Inches) | 11 |
Common Height (Inches) | 32 | Popular Widths | 60-in |
Common Depth (Inches) | 19 | Weight (lbs.) | 186 |
Actual Width with Top (Inches) | 60.5 | Actual Width (Inches) | 60.5 |
Actual Depth with Top (Inches) | 18.75 | Actual Height (Inches) | 32.89 |
Actual Height with Top (Inches) | 32.89 | Actual Depth (Inches) | 18.75 |
Top Width/Sink Count | 60-in double sink | Top Thickness | 1-in |
Features | |||
|---|---|---|---|
Floating | No | Assembly Required | No |
Sink Included | Yes | Adjustable Shelves | No |
Overflow Drain Included | No | Dove Tail Drawer Construction | No |
Medicine Cabinet Included | No | Faucet Included | No |
Integrated Electrical Outlet | No | Mirror Included | No |
Soft Close Doors | No | Installation Hardware Included | No |
Soft Close Drawers | No | Lowe's Exclusive | Yes |
Mirrored Front | No | Solid Wood Frame | No |
Multiple Hardware Colors Included | No | Unfinished Sides | None |
Number of Hardware Colors Included | 1 | Toe Kick | No |
Makeup Table Included | No | Decorative Hardware Included | Yes |
Ready to Assemble (RTA) | No | Modular Design | No |
Warranty | |||
|---|---|---|---|
Warranty | Limited lifetime | ||
Certifications | |||
|---|---|---|---|
CA Residents: Prop 65 Warning(s) | CARB Compliant | Yes | |
Complies with Federal Lead Guidelines | Yes | ADA Compliant | No |
Miscellaneous | |||
|---|---|---|---|
UNSPSC | 30162200 | ||
Check out the Best Selling Bathroom Vanities with Tops on Lowes.com
Ratings may include incentivized customer reviews.
What Customers Are Saying
The vanity has a sleek, modern design and a deep blue color that many customers found appealing. The single-piece countertop and sink were also well-received. However, some customers reported quality issues, with the vanity arriving damaged, scratched, or warped. Additionally, the vanity is made of particle board rather than solid wood, which some felt did not justify the original price. While some customers were satisfied, especially at a discounted sale price, others felt the quality did not meet their expectations.
Customer review summary generated by AI, including incentivized reviews.Paint pealing already not even 3 months after install cheap material
Do not buy
I've ordered this twice now. Both times it was destroyed during delivery. Absolutely unacceptable.
Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the condition in which your orders arrived. We appreciate you bringing this issue to ... Read More

Faucet holes too small
It cost me more to install (,which Lowe's said they offered at time of ordering, but later said they won't as part of my bathroom remodel), than the vanity cost. The pre-drilled holes do not fit any Lowe's faucets. I even took the entire counter top to 2 stores. Both confirmed the dimensions seem to be standards not within the US. I spent $650 to have the holes redrilled, and reinforced, and $350 for correct hose installation.
Thank you for sharing your experience. We are sorry to hear about the difficulties you encountered during your bathroom remodel and understand how fr... Read More

Don’t buy
They said it’s third party purchase so they will give me $50.00 gift card. The damage is the frame and a gouge on the side and scratches.
From Cassidy 36-in Light Oak Brown Single Sink Bathroom Vanity with White Cultured Marble Top (Fully Assembled) Verified Purchaser
Hello GMACheryl,
We regret to hear of the inconvenience you are experiencing. If the item was purchased via Lowes, you will need to return... Read More

So So Product
Sat in my garage for 2 year before installing. Fortunately it was all in 1 piece and not broken or damaged when finally opened. I (DIY) installed it in a main floor half bath. I removed the floor molding to install. I replaced it from a pedestal style sink that was mounted to the wall with toggle bolts. I mention this because the new vanity cabinet was quite wobbly even after siliconing the top (which also by the way is NOT MARBLE as described). Therefore, I drilled holes through the inside unde...
From Cassidy 30-in Deep Blue Single Sink Bathroom Vanity with White Cultured Marble Top (Fully Assembled)
Thank you for taking the time to provide your valuable feedback. We apologize for the inconvenience and frustration you experienced with your situati... Read More

Would recommend
Product as described.
From Cassidy 36-in White Single Sink Bathroom Vanity with White Cultured Marble Top (Fully Assembled) Verified Purchaser
It is so nice to hear from our satisfied customers. Thank you for your review and for shopping at Lowe's. Thanks

Awesome savings and customer service
Color, quality, and sale price
From Cassidy 48-in Deep Blue Single Sink Bathroom Vanity with White Cultured Marble Top (Fully Assembled) Verified Purchaser
Thank you for your 5-star review! We're glad to know you had a positive experience with us. Your feedback is invaluable to us. Best Regards. ... Read More

Poor Customer Service
Item arrived damaged due to the way it was packaged. I contacted customer service just for a replacement part - that was denied. I then had to ask for a replacement - that was denied. So I asked if I could get refunded to my account so I could return my damaged item to get a new one. Finally he understood and offered to order a replacement. Yes, please. Then he discovered the item was out of stock. I asked if he could give me a partial refund so I could repaint the damaged area. He asked me to u...
From Cassidy 48-in Deep Blue Single Sink Bathroom Vanity with White Cultured Marble Top (Fully Assembled) Verified Purchaser
Thank you for your review. We’re sorry to hear about your disappointing experience and understand the frustration you encountered with your vanity or... Read More

93 Questions
2
Answers
1
Answer
1
Answer
1
Answer
1
Answer
1
Answer
1
Answer
1
Answer
1
Answer
1
Answer


































Thank you for your feedback. We are sorry to hear that the paint is peeling after only three months of installation. We can replace parts such as dra... Read More